sobota, 16 maja 2015

kosmetykowe love



Witajcie Kochani!
Dzisiejszy post chciałabym poświęcić kosmetykom. Pewnie większości z Was udało się upolować jakieś kosmetyczne cudeńka na ostatnich promocjach w Rossmannie. Mi również :) Osobiście nie planowałam robić wielkich zakupów, jednak w rzeczywistości ciężko było nie wrzucić do koszyka niektórych z nich. Na chwilę obecną jestem bardzo zadowolona ze wszystkich moich łupów :) ale zdecydowanie numer 1 to pomadka ASTOR. Jest ona w odcieniu brudnego różu, ma słodki zapach i do tego jest bardzo trwała. 
A Wam udało  się upolować coś szczególnego, wartego polecenia?:)
pozdrawiam, Czokolade ;*



 Mój nr 1 :) po lewo pomadka ASTOR 027 Elegant Nude




               








3 komentarze:

  1. Ja na tej promocji się obładowałam w tusze i kredki, a promocja na artykuły do ust niestety mnei omineła, i bardzo żałuje :(
    pozdrawiam
    http://ladynans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo znany lakier do paznokci, tusz i kredka :))
    bardzo ładnie wyglądasz !
    bardzo przyjemnie czyta się Twojego bloga :) !
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam :)
    www.66happydays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń